Idé & koncept
KILROY
Opgaven er at cementere KILROY som det fortrukne rejsebrand for unge, der søger livsændrende eventyr. Problemet er at skille sig ud i et konkurrencepræget marked og skabe et engageret, dynamisk community blandt KILROYs kunder på tværs af forskellige markeder.
Målet er at opbygge et skalerbart community, der fremmer vidensdeling blandt kunderne, skaber en følelse af fællesskab og samhørighed, og understøtter KILROYs position som det foretrukne rejsebrand for unge.
Udarbejdet i samarbejde med Nikolaj Kromann, Anders Blach Skeldrup, Jacob Trold Vigo, Naja Bergstrøm Poulsen & William Harreby Hastrup
Den Danske Reklameskole
2024
Baggrund
Unge rejsende vil have autentiske oplevelser, og ønsker selv at planlægge deres rejse, men det er uoverskueligt.
Problem
Når vi skal træffe vigtige beslutninger, vil vi ikke have råd fra autoriteter, men fra mennesker vi kender eller kan spejle os i.
Research
Studier viser, at mange rejsende, især Millennials, er bekymrede for, at rejsekonsulenter ikke kan tilbyde skræddersyede rejser, og de frygter at få standardiserede, turistprægede rejsepakker.
Deltagere
Late Gen-Y (1990-1996) og Gen-Z (1997-2012)
Indsigt
Kender du det når du køber noget din ven har købt, men du køber det i en anden farve, fordi du er *unik*.

