Idé & koncept
Royal Beer Økologisk
Royal Økologisk har en stærk tilknytning til naturen kvag; Økologisk. Kampagnen TAK NATUR skal positionere Royal Beer som Danmarks førende initiativrige øl-brand og har til formål at vise at Royal Beer værner om det naturlige – nærvær, fællesskaber, dig og mig.
Danmark har den mindst beskyttede natur i Europa med TAK NATUR skal Royal Økologisk få flere danskere ud i naturen og dermed styrke deres tilknytning til den danske natur.
N’fellows
2022
Problem
Studerende er under stigende pres:
“Ny undersøgelse blandt 1.870 unge viser, at mere end hver fjerde har opsøgt læge eller været frameldt studie på grund af stress. Det kalder på handling, mener Ungetrivselsrådet – et bredt netværk af 18 organisationer i Danmark, der alle arbejder med unge.”
Mission
Få flere unge ud i naturen
Løsning
Royal Økologisk vil med HOLDBAR - en selvforsynende off-grid bar - som katalysator facilitere arrangementer i naturen og indbyde ungdommen til at komme ud og stresse af med en kold fadøl.







